I´m on the right track bby

 
Fick lite panik igår när jag insåg hur många inlämningsuppgifter jag har kvar at lämna in innan betygsättningen.
Får börja idag....

Jag tänkte i alla fall skriva lite vad jag tycker om att epilera benen. Det är en sjukt onödig sak som bara gör ont. Det tar ca 2 år innan man lär sig beärska det utan att ge upp och man får fula knottror på benen. Allt äckligt hår försvinner inte heller. Dessutom känns det som det kryper tusentals sm mini-myror under huden.
Dock är det ganska bra då håren inte växer ut på ca 4 veckor. MEN PROVA NI BARA.
Och till alla killar där ute: Ni har ingen aning om vad vi kvinnor behöver gå igenom varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0