Danger!!!!!

Fara! Jag har bestämt mig för att dela med mig lite info.

Matvanor:

Bästa maträtt?
Yakiniko! Eller hur det nu stavas
Bästa efterrätt? Punchmarinerade lingon, kladdkaka och mammas daimtårta
Bästa dryck? det varierar!
Hatdryck och maträtt? Hatdryck? Har nog ingen... men marätt får nog vara fiskpanetter
Bästa alkoholdryck? haha jadu...
Använder du smör på smörgåsen? japp!!
Smågodis eller färdiga påsar? Lösgodis. Men äter inte godis :P
Bästa soppan? Någon god fisksoppa är aldrig fel!
Favoritglass? åh vad svårt. Cookie dough!


Shoppingvanor:


Hur mycket shoppar du för varje månad? Det beror helt och hållet på! ibland inget och ibland tusenlappar!
Favoritplagg? någon klänning ellerkjol... eller min tischa med dragkedjor!

Favoritfrisyr: Uppsat
Bästa accessoar? Halsband och armband och ring
underkläder:snygga och bekväma
hatplagg? JAG VET!!!!!! Tights/strumpbyxer med bara en tröja till. Ser hemskt ut!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? yees!
vad vill du bli? Designer, psykolog eller polis!
trivs du med ditt jobb/utbildning? Jovars :)
är lönen viktkigast? Nope

Lite allt möjligt:

Har du barn? niet
är otrohet okej? Niet
älskar du någon? många!
betyder familjen mycket för dig? de betyder allt!
vart åker du hälls på semester? Grekland eller usa!
bästa klimatet? den svenska våren är ju wunderbar!
hemmafest/krogen? haha jadu. Brukar inte besöka något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0