Here again!

Hej alla! Eller ingen... HAHA , rolig jag är nu va? (ch som vanligt fattar ingen mina usla skämt)
Jag har legat i min säng enda sedan 01.00(?) och nu är klockan snart 4, vilken märks i mitt sätt att skriva( felformuleringar, stavning, ALLDELES för mycket paranteser...) Jag har i allafall legat och tittat på resor till cypern, men hittar INGET bolag som flyger dit. Tips? gärna? hehehe?
Men efter ett tag tröttnade jag på de tråkiga (NOT) resorna och började kolla bloggar i stället. vilket ledde till att jag började dregla över klänningar från Ida Sjösedt, blev irriterdad på att jag inte fick upp Gróas hemsida och blev också irriterad på mig själv för att dregla över en Louis Vuitton-väska som säkert kostar typ 3 miljarder eller någe.... Men det ena ledde till det andra och till slut var jag tillbaka på bloggarna. Blev så grymt sugen på att börja blogga igen även fast jag vet att jag troligtvis kommer att sluta inom loppet av en vecka. Så nu ligger jag här och slår på tangenterna ALDELES FÖR HÅRT. Jag är trött :)



Godnatt kära små älsklingar! loooove Ida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0