När jag ska städa...


Jag tänker: NU FAN SKA DET BLI RENT! Ena plagget efter det andra börjar jag vika. Jag inser att det vore mycket roligare att städa med musik så jag sätter på datorn och loggar in på spotify, även fast ljudet suger och jag har en stereo som fungerar utmärkt med ett "superljud". Jag kommer på att nya ELLE har kommit och tänker "jag ska bara bläddra igenom och läsa senare" Det slutar med att jag ligger och läser i 2 timmar. Fixar med musiken igen och kommer på att jag ska logga in och kolla facebook en snabbis. Där finns det länkar till bloggar och jag sitter och läser en massa olika bloggar i några timmar. Jag bloggar själv. Viker ihop några plagg. Nu är inte ens ett hörn av golvet taget. MATEN ÄR KLAR! Man äter. Klockan blir 8. Man hyr en film och tänker "Jag orkar vara uppe och städa inatt". JOVISST! Nu har jag ju inget val...

Slutsats:

Dator och ELLE borde ej få finnas i huset när huset behöver städas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0