mitt i naturen.


Vaknade tidigare än vad jag skulle idag, gick senare hemifrån och tog mindre tid på mig att göra mig iordning, någon som får ihop det där? Det får inte jag riktigt iaf!
Har vart ute i skogen hela dagen med goa vänner och roligt folk.
Vi ahr haft frilufsdag idag med hela arbetslaget, och vi nior fick den stora äran att ordna denna dag.
Så jag har suttit och rättat tipspromenad svar idag på en stubbe i skogen ingenstans.
Men gräddet på moset var att vi fick sluta en timma tidigare pga att det böjade regna. Vem äre man ska tacka, äre vädergudarna eller? Isf gör jag det nu: TACK!
Ikväll så blir det zumba och grey's för min del.
Ni borde verkligen pröva på zumba, ni kommer inte att ångra er!
/F

Dagens låt:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0