HELLO BOYS


Damn, det är mycket att göra i skolan nu. Ni vill inte veta högen med läxor.
SO, SO, SO, SO, TK/FY, och allt är stort och skriftligt. har ca 4 veckor på mig. KOM IGEN NU VA?!
Jag har faktist varit duktig nog att göra lite på påsklovet även fast jag var på ibiza.


Sjukt nice ö.

- Fest på ibza i april?
- no way. Inte något man märkte av i alla fall :)

- Mycket turister i april?
 - njae

- Varmt i april?
- Endel dagar. Lagom :))

- Regnigt under påsk?
- JAPP

- Lummigt, gulligt och allat annat man inte trodde om ibiza?
- JA

- Massa stora, dyra, fina, överdrivet lyxiga villor i bergen?
- Japp

- Blir man brun?
- Inte alls som man vill bli

- god mat?
- Delicius! Men jäklar vad spanjackerna är snåla när det gäller sås.

- Ska man tillbaka?
- OJAH! både mitt i sommaren och i april/maj!

- Kommer det bilder och lite annat smått och gått senare?
- JA

/
Ida S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0