Öppet hus


2 bruds som kommer att vara i hemkunskapen i kväll!

Yees box! Nu ska jag göra mig i ordning, sedan blir det att dra upp till skolan på öppet hus. Men nu är det så grymt bra med våran skola att man får arbet på olika ställen eller gå runt på lektioner. Förra året satt jag en helkväll i bilden. Men ikväll ska jag och min kära vän Josephine vara i hemkunskapen.(Min kära vän Viktoria ville inte så jag tvekade inte en sekund med att sno till mig hennes plats!) Där blir det att laga en 3-rätters och sedan käka upp allt! Kan det bli ballare?! NOOOOO WAY!

Meny:

förrätt: toast skagen
varmrätt: Fläskfilé med mozarellatäcke
efterrätt: hallonpanacotta

KÄRLEK PÅ ER! pussiss IdaPidaLingonSkida

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gott :)

2011-04-14 @ 20:40:18
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0