happy!

Nu är jag lycklig! Riktigt lycklig faktiskt!
helt utan inbördes ordning:

1. Kvinnodagen! Nu ska vi allt hyllas!
2. Fettisagen! Nu ska vi allt tjocka i oss ordentligt!
3. Pannkaksdagen! YUMMY! dock ska jag nog inte äta det idag...
4. BRUUUN! Jag är brun! nästan i alla fall... Konsekvenserna får jag ta när jag blir äldre...
5. VÅR! Sitter och lyssnar på Rix Fm. Dom sa att i morgon är det vår!!! I alla fall i Skåne där teperaturen då har legat på + i 7 dagar! Och första tranan har också kommit till Hornborgarsjön!!!! OCH det är sol. Nu är all bara för bra! Dessutom är det +5 grader här. I LOVE IT.                                                                          
6. Vårkänslor(åter till vår). Kärlek och kläder. Letar just nu efter en vit spetsklänning.
7. Ljusa morgnar. Det är ljust när man vaknar!
8. Gottismellis. Kiwi och banan. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0