charmtroll på bilden?


Hejsan svejsan, eller hur äre man säger?
Skolan va så otroligt nice idag, började kvart över åtta och slutade halv tolv, hur nice? Massa hål och sånt, skit skönt!
Så vid halv tolv drog jag hem och somnade på soffan och vaknade nyss.
Ikväll så blir det spinning och body power för min del.
Ida kommer hem ikväll också, så det här blir det sista inlägget för mig. Och jag kan nog garantera att ni får en bildbomb från dem här tre dagarna när dem har vart i London.
Och jag drar vidare till göteborg imon, och är där hela helgen.
Och bara för att det är sista inlägget för mig, så bjuder jag på två låtar idag.
Och jag hoppas att ni inte kommer att sakna mig alldeles för mycket, men dä är det bara att kolla in på min blogg,
http://fffeliciaslife.blogg.se/, som ni kan göra ändå!
Men ha det så grymt bra,så kanske ni får något inlägg av mig någon annan gång.
/F

Dagens låtar:
 

                             
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0