Jag erkänner....

Ja, här är en lite halvbra bild på klass 9c när vi var på väg till London Eye i tisdags.. :)
Ja, bilden är snodd av någon som har snott den av någon. hehe... Men dettta är i alla fall min kära klass!

...jag är för slö. För slö för att lägga in Londonbilderna på datorn. Men någon gång lär det väl komma. Eller? hehe jomen snart.

Igår fyllde min kära morfar år så vi firade honom. När alla drog hem stannade jag kvar. Det är liksom en friplats där. Lungt och skönt. Så dagen har spenderats vid polen med ett glas alkofri skumpa. Haha Det smakar delicious!
Har också intervjuat morfar om konflikten mellan palestinier och israeler så aldeles strax är uppsatsen klar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0