New York, New York!




Jag skulle göra i princip vad som hällst för att vara här med min mamma och syster i en vecka. Lite mer än så. Staden är underbar. Älsklingsstaden på jorden kanske? Funtar på att spara ihop pengar till en biljett och dra själv i vår/vinter/höst. Men kommer ALDRIG att få det. även fast jag har släkt där... Jag har i alla fall önskat mig massa saker där ifrån och hoppas på endel juicy födelsedagspresenter!
Nu har jag tagit plats i vovvens ena säng (skönare än stol och i kökssoffan fungerar inte internet som det ska). Jäkligt skön faktist!

Men en hälsning till mamma och lillasyster:
-Ha det superbra och missa inte något! gör alla dumma misstag det går att göra (nästan iaf) shoppa och upplev och shoppa ännu mer. Tänk på mig när ni går omkring och ta mycket kort. Köp gärna med er något litet åt mig ;). LOVE U!!!!! ♥♥♥
p.s ge en varsin stor kram åt A och D från mig!!! om det är fler där, Krama dom också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0